fredag den 5. november 2010

Blokbytte / Block Swap

Jeg har været med i et blokbytte
hvor vi skulle sy 9" MonkeyWrench blokke i rosa og brune reprostoffer.
I joined a block swap making 9" MonkeyWrench blocks
using pink and brown repros. 

De første 8 er dem jeg sendte afsted.
First 8 are the ones i sent off.



De sidste 8 er dem jeg modtog retur
tak til Anne-Mette, Bente, Denice, Elin og Tina.
Last 8 are the ones I got in return
Thank You Ladies.


Og da jeg nu var ved det syede jeg et ekstra sæt til mig selv
mage til de 8 jeg sendte afsted,
så jeg har 16 blokke nu - en rigtig god start til et tæppe eller en dug.
And while at it I made an extra of every single block to keep,
so I got 16 blocks - enough to start quite a large quilt.

Pia

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig god ud. Og også ordentligt arbejde. God fornøjelse med blokkene. Knus

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud. ja jeg håber også for dig at de er syet pænt.Glæder mig om jeg engang fik det færdige resultat at se. God week-end

    SvarSlet
  3. Meget fine blokke du har syet,måske ser vi et tæppe som resultat??

    SvarSlet
  4. Ja, som jeg har sagt til dig Pia ... så skal man bare bytte med de rigtige tøser, så er det SÅ GODT med den slags blokbytter ;-)

    SvarSlet
  5. De ser sørme fine ud. Der mangler jo ikke meget før du har endnu et tæppe.

    SvarSlet
  6. Kjende att 2 av mine blokker... Kjekt bytte dette, eg fekk så mange fine i retur!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia