lørdag den 18. september 2010

Auktion til fordel for Julemærkefonden

Der skal være auktion over 10 tæpper hos firmaet RAUN i Lyngby den 18. november til fordel for Julemærkefonden.

Jeg har bidraget med dette tæppe som de næste par måneder vil være udstillet hos RAUN.
Toppen er syet af Rie Skov, Viby J (R.I.P) og jeg fik den overdraget til montering da hun blev syg, på betingelse af at den skulle støtte Julemærkehjemmene på en eller anden måde.
Jeg synes den var for stor til et puttetæppe og først nu synes jeg at den fandt sit formål samtidig med at jeg kunne overholde min forpligtelse overfor Rie.

Så her er den quiltet og monteret.


... og bagsiden. Stofferne til bagsiden er sponseret af Helene Juul Design, Hørning.

A cosy quilt for charity suitable for a single bed.

Pia

5 kommentarer:

  1. Dejligt at du har overskud til at gøre noget for andre!

    SvarSlet
  2. hej pia

    rigtig flot tæppe og smukt quiltet ....
    og så til en go sag :)
    så kan det vist ikke være bedre :)
    kh

    SvarSlet
  3. sikken et smukt tæppe...hvor dejligt der er så mange tæpper til aktionen..håber det bringer en masse penge hjem.

    SvarSlet
  4. Det er blevet et fantastisk smukt tæppe som du har fået lavet færdigt for Rie når hun nu ikke selv fik muligheden for at gøre det færdigt, håber det kan indbringe mange penge

    SvarSlet
  5. Hej Pia
    Har erfaret at du har været på besøg på min hjemmeside.
    Ang besøg her i det nordjyske, du skal være velkommen.
    Jeg elsker at få besøg af ligesindede, og dele ideér, tips og i det hele taget glæden ved at ha en så dejlig hobby ;-)
    Hilsen
    Mona
    P.s. Dejligt tæppe du og Rie har syet, det må kunne indbringe en pæn slat penge ;-))

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia