søndag den 11. juli 2010

Sommerdyne

Jeg hører til dem der gerne vil have det er dejlig varmt når jeg skal sove, men med tropenætter kan det blive for varmt selv for mig.

Prøvede så at sove med et lagen. Det blev alligevel for koldt.

Så var det at jeg kom i tanker om dette slumretæppe, som jeg aldrig er blevet rigtig glad for. Mon det kunne bruges som dyne ?



Jeg har brugt 100 % bomuldsvat som mellemfoer og jeg synes det er for tungt og der er ikke rigtig noget varme i det når jeg sidder i sofaen om vinteren, så det har indtil nu levet en kummerlig tilværelse på armlænet af sofaen og ingen har rigtig gidet bruge det.

Som sagt så gjort og jeg har sovet som en prinsesse (uden ært). Så nu tæppet forfremmet fra sofaarmlænet til fruens seng.


Pia

4 kommentarer:

  1. Vi må da håbe, at der kommer mange tropenætter, så dit tæppe kan gøre gavn

    SvarSlet
  2. Der kan man bare se. Så kommer tæppet alligevel til sin ret.

    SvarSlet
  3. Det var da dejligt med en sommerdyne i denne varme og til med en pæn en af slagsen.

    SvarSlet
  4. Sikke da det tæpper bliver luftet for tiden ;-)
    Det er nu også et pænt tæppe ... og pink!
    knus

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia