tirsdag den 22. juni 2010

Broderusk fra Norge

Jeg var på et dejligt kursus i søndags.
Helene Juul havde formået Wenche fra Northern Quilts til at rejse helt ned til Danmark og fortælle os om broderusk, tefarvning og farvelægning af broderier.
Et dejligt arrangement som jeg håber vil gentage sig engang.

Jeg har indtil videre fået færdiggjort det hjerte som jeg begyndte på i søndags og fået lavet mit navneskilt.
Jeg regner med at begge broderier skal sættes ind i et eller andet syet af de dejlige 30'er stoffer, mere præcist hvad det skal være har jeg ikke besluttet mig for endnu.

Pia

3 kommentarer:

  1. Jeg tænkte nok at du også ville være helt vild med kurset. Du er da allerede nået langt.

    SvarSlet
  2. Kjempefine broderusk! Så bra at eg fann bloggen din, har ikkje sett den før!

    SvarSlet
  3. tak for sidst :-) du er godt nok hurtig ! jeg er lige startet forfra med mit broderusk.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia