søndag den 23. maj 2010

Frihåndsquilt

Windmills med een bundfarve der danner egne windmills ind imellem de andre.
Dette er også mit første forsøg på frihåndsquiltning af et projekt større end en dækkeserviet og det kan godt være at der visse steder er indtil 1 cm lange sting, men ...

... der er ingen folder på bagsiden
... der er ingen fuglereder på bagsiden
... tætheden er ret konsekvent på hele tæppet

... og jeg er faktisk ret stolt af resultatet.

Jeg tror nok at min kære veninde Miriam (non-blogger) har kastet sin kærlighed på dette her tæppe, så det kan godt være at hun skal have det hvis hun er en sød pige.

Pia

8 kommentarer:

  1. Super flot er den blevet quiltet Pia. Og når jeg så tænker på første gang du frihåndsquiltede i selskab med mig... Hnis. Siden da har tonen heldigvis fået en anden lyd og du en anden symaskine! Knus

    SvarSlet
  2. Hvor flot quiltet og tæpper er ellers super flot...Din veninde er heldig hvis hun får tæppet :-)

    SvarSlet
  3. Flot quilt! Det mønster er bare så godt. Og hatten af for din frihåndsquiltning!!

    SvarSlet
  4. Hej Pia.
    Det ser rigtig flot ud. Det er bare så fedt at prøve noget nyt og være tilfreds.
    Du har en heldig veninde!
    Knus
    Anne-Mette
    PS: håber patienten er i bedring.

    SvarSlet
  5. Super fint tæppe og quiltning .

    Mange hilsner

    Lone

    SvarSlet
  6. Det er bare blevet så flot dit tæppe og en super flot quiltning du har lavet.

    SvarSlet
  7. Ja, jeg kan kun istemme "koret". Quilten er rigtig flot ... og faktisk så klæ'r den dig også ;-)
    knus

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt forstå at du er ret stolt af resultatet. Du har da bestemt ikke grund til andet. Det ser rigtig godt ud.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia