mandag den 31. maj 2010

Filtet tørklæde - Update

På årets sidste forårsdag blev jeg endelig helt færdig med mit tørklæde og fik det filtet.


Jeg har strikket det lidt bredere end det oprindelig var tiltænkt og derfor rækker et enkelt nøgle naturligvis ikke til samme længde som et smallere, men jeg var heldig at finde et nøgle mere i samme farve. Så den sjove stribe der er ca. midt på er der hvor jeg har startet på et nyt nøgle garn.

Det er strikket af KAUNI Multicolor Uld farve EU fra Eventyr Garn i Horsens, jeg har brugt ca. 200 gram. Det var leveret stort set fra dag til dag.

Det er blevet rigtig lækkert og jeg overvejer nu at strikke en trøje i samme slags garn og filte den også.

Pia

4 kommentarer:

  1. Flot tørklæde
    Jeg har strikket en trøje i det samme garn og filtet den. Du kan se den på:
    http://benteskjoldborg.blogspot.com/2009_12_01_archive.html

    SvarSlet
  2. Super lækkert søde. Lige til at blive i godt humør af. Ses onsdag - knus

    SvarSlet
  3. Jeg prøver igen i dag. I går måtte/kunne jeg ikke lægge en kommentar til dig. Det er et lækkert tørklæde, Pia. Jeg er nysgerrig efter, hvad garn du har brugt.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  4. Det ser sørme flot ud dit tørklæde, så er du klar til at gå den næste vinter i møde

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia