søndag den 24. januar 2010

Award

Tusind tak til Anne-Mette som har sendt denne award videre til blandt andet mig.

Med awarden følger en smule forpligtelse. Fortæl 7 ting om dig selv, linke til den der har givet awarden (det har jeg gjort længe) samt sende den videre til 7 andre kreative bloggere.

1. Jeg sover altid på højre side
2. Jeg elsker rugbrød med rød spegepølse
3. Jeg er storesøster til en bror og en søster
4. Jeg ville gerne have været folkeskolelærer, men det er 30 år siden
5. Jeg har 5 symaskiner og jeg bruger dem allesammen jævnligt
6. Mine katte er mine børn. Jeg har tre piger der hedder Lille, Ida og Sally
7. Jeg har et syværelse, men syr mest i stuen

Nu er det så meningen at jeg skal sende den videre til 7 andre. Det vil jeg imidlertid undlade. Ingen nævnt, ingen glemt.

Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia