torsdag den 31. december 2009

Godt Nytår / Happy New Year

Her kommer så de absolut sidste færdige ting fra min hånd i år.
These are the absolutely last finishes from me this year.

Min egen kalender i rødt omslag.
My own diary in a red cover.

Et A5 ringbind i violet omslag. Den skal bruges til diverse notater og skitser omkring de projekter jeg er i gang med eller de projekter jeg drømmer om.
A binder in a purple cover. I plan to use it for notes an drawings regarding projects that needs some finishing.



Jeg ønsker alle et godt og sikkert nytår, vi ses i det nye år.
Wishing all of you af happy and safe new year, see you next year.
Pia


3 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig og familien. Knus

    SvarSlet
  2. Rigtigt godt nytår Pia :-)
    Knus, Helle

    SvarSlet
  3. Du har så snadelig også været flittig i løbet af året. Godt nytår til jer begge og håber i havde en hyggelig nytårsaften. knus

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia