lørdag den 3. oktober 2009

Rød vask UPDATE

Nu har jeg læst en hel masse indlæg på en hel masse blogs om farver der smitter af og rødt der smitter særlig meget af, så jeg vil gerne reklamere lidt for Dr. Beckmann's Farvebeskyttelse.

Og hvad er så det ?

Det er små klude man putter med i maskinvasken til at opfange overskudsfarve.
De fåes i større supermarkeder til 25-30 kroner for en pakke med 20 klude.

Er skaden sket kan det også godt betale sig at vaske det (mis)farvede stykke tøj igen med en klud eller to.

Jeg bruger dem helt konsekvent i hver vask og jeg kan kun anbefale det.
På opfordring :
Jeg har fundet dem i Løvbjerg, Fakta og Lidl. Det skulle undre mig meget hvis man ikke kan få noget tilsvarende i Føtex og Bilka. Kig efter i nærheden af skyllemiddel.

Pia

3 kommentarer:

  1. Genialt Pia...sådan een pakke må jeg have mig. Ja rød er slem til at smitte af. Gud ved hvor mange lyserøde trusser jeg efterhånden har...*ggg*

    SvarSlet
  2. Hej Pia
    Det lyder næsten for godt til at være sandt - Hvor kan man købe disse klude?
    Jette

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia