tirsdag den 8. september 2009

Udfordring / Challenge

Vi havde en dejlig sy sammen eftermiddag hos Lene i går og se bare hvad hun tvang mig til

... mit allerførste forsøg på frihåndsquiltning

og det bliver ikke sidste gang.
Det endte med at blive en lille taske til min hemmelige Stitchers Angel ven i Sydengland, så I må vente lidt med at se det færdige resultat.
My very first attempt in free motion quilting but not the last. This is going to be a little bag for my secret Stitchers Angel friend.

Pia

3 kommentarer:

  1. Frihåndsquiltning er også en af de ting jeg kredser om, uden at få mig taget sammen til at prøve for alvor. Det ser så legende let ud når andre gør det, men er det nu også det?

    SvarSlet
  2. hvor er det blevet flot. Ja jeg skal altså også have øvet mig på det frihåndsquiltning...det kræver kun øvelse og mere øvelse :-)

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia