torsdag den 3. september 2009

Maria's udfordring

Maria har udfordret 10-12 stykker af os fra Århus Quilterne. Vi har hver fået et stykke af dette stof og her er reglerne :
- færdiggør et eller andet der indeholder et stykke af dette stof til vi mødes i september
- der skal skæres mindst een gang
- det må ikke bruges som bagside

Maria challenged 10-12 of us from Århus Quilterne. Each got an identical piece of fabric and the rules are :
- finish an item containing this fabric for the September meeting
- must make at least one cut
- not allowed to use it for backing


Her er så de stoffer jeg har valgt at sætte det sammen med.
This is my choice of fabrics.

Og her er alle delene skåret ud. Jeg glemte fiskestoffet på billedet ovenover, undskyld.
All fabrics cut. Sorry I forgot the fish fabric above.

Tak til Helle for inspiration.
Og nu må I så bare vente. Jeg kan ikke vise jer det færdige resultat før onsdag i næste uge.
Thanks to Helle for the inspiration.
And now you'll have to wait. The finish is not to be exposed until Wednesday next week.
Pia

4 kommentarer:

  1. Tænk, jeg har også lige fundet mit eget stykke frem og skåret i det - mere end én gang. Det bliver spændende at se, hvad vi har fået lavet...

    SvarSlet
  2. Dette blir så spændende. Jeg har været med på "stygge stoffer" prosjekt her i min sygruppe, som minder meget om det i gør hos jer. Der fik vi hvert et gyseligt stof som blev enormt flot når man bare brugte det på en fornuftig måde..... Morsomt! (Dit stof er jo ikke gyseligt, men bare utfordrende) :o)

    SvarSlet
  3. hold da op hvor er det spændende...glæder mig til at følge med I hvad I laver. Er der andre fra Århus Quilternerne der blogger? Kunne være sjovt at se hvad de får ud af af det flotte farvestrålende stof.

    SvarSlet
  4. Ja, der er nogle stykker. Allmomasquilt, Lene's Quilt, Bedstes Patchwork og der er sikkert flere, men jeg skal nok tage nogle billeder til bloggen på tirsdag.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia