tirsdag den 29. september 2009

I'm still with you / Jeg er her endnu

I know there's been very quiet on my blog lately, but I'm still with you.
Two weeks ago I started a 6 week course on Business Economics on a very tight schedule, meaning no time for sewing.
I usually manage to find the time once or twice a week to check up on you all in blogland.

Jeg ved der har været meget stille på min blog på det seneste, men jer er hos jer endnu.
Den 14. september startede jeg et 6 ugers kursus i ErhvervsØkonomi med en meget stram tidsplan, der ikke efterader meget tid til syning.
Jeg plejer at finde tiden et par gange om ugen til lige at se efter hvad der foregår i blogland.

Pia

1 kommentar:

  1. Håber du trods alt får tid til at røre synålen lidt indimellem. Savner dine indlæg og fine ting her på bloggen.
    Hvordan går det med dine engle-broderier?

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia