onsdag den 15. juli 2009

Bliver det til noget ...

Ja, det ser ikke ud af meget her hos mig, men det er gaver og andre hemmeligheder jeg har gang i lige nu, så I må vente.

Og så vil jeg gerne gøre lidt reklame for Dansk Bilglas.
Jeg bad Falck om at køre min bil derhen mandag aften, det var det eneste jeg lige kunne komme i tanke om.
Tirsdag morgen ringede jeg så til Dansk Bilglas og fik jeg besked på at de kunne have bilen færdig til mig torsdag, hvis de havde ruderne på lager ellers fredag. Og så ringer de 14.15 samme dag og siger at nu er min bil færdig. Det kalder jeg hurtig service, tusind tak for det.
Og så fik jeg lige lidt travl med at komme på Borgerservice og hente et midlertidigt kørekort.

Pia

1 kommentar:

  1. Hej Pia.

    jamen så skinner solen da igen....
    Dejligt.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia