søndag den 28. juni 2009

Vigtig information til alle taskedamer

Prøv lige at se her. En taskeindsats.

Studio Kat Design

Og her sidder vi og fedter med lommer og lynlåse hver gang der skal syes en ny taske.
Med denne her kan det gøres een gang og så tilpasser man bare alle fremtidige tasker til indsatsen.

Smart ? Ja, for mig der skifter taske hurtigere end de fleste kan sige bøh er det måske en god idé.
Men jeg hygger mig nu med at lave mine tasker med og uden lommer og lynlåse. Så det tror jeg bare jeg fortsætter med.

Der er også en del gratis mønstre på siden.

Pia

2 kommentarer:

  1. De er meget fine og smarte...men....jeg synes nu det er meget bedre at glæde sig til at se hvad dit næste taskeprojekt er blevet til...at kigge med både øjne og fingre...så fortsæt endelig med at være en "taskedame"
    knus

    SvarSlet
  2. Ja, Pia og det er jo lige dine farver!!!

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia