fredag den 5. juni 2009

Jeg flytter ud ...

Altså det er ikke mig der flytter ...
Jeg har fået mig en bærbar pc så jeg har travlt med at flytte ud af den fælles og flytte ind helt for mig selv. Glæder mig til jeg har fået det hele med og er kørende med internet og printer.

Jeg har da også fået syet lidt. Yderdelen til Inger's taske er færdig. så nu mangler kun indersiden. Jeg håber godtnok hun kan lide den, jeg har jo fået ret frie hænder til udførelsen.


Not a finish but progress with Inger's (noblogger) bag. Just missing the inside.
And I got myself a notepad, so also busy installing programs and moving data.


Pia

1 kommentar:

  1. Den ser flot ud, kan Inger ikke lide den, kender jeg måske en anden der kan.
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia