onsdag den 13. maj 2009

Forårsvanvid

Jeg er igang med at sortere alle mine stoffer.
Det gør jeg gerne engang om året og ændrer lidt på sorteringskriterierne hvert år.
Pointen er at jeg har fat i alle stykker stof stort som småt og jeg finder hvert år noget jeg havde glemt alt om.

I år bliver der sorteret efter mængde som første kriterie og farve som anden kriterie.

Jeg har indkøbt 3 af de høje bedrollers og mærket dem med 3+ meter, 2+ meter og 1+ meter. Alt hvad der er under 1 meter af farvesorteres i mindre kasser.

Jeg regnede med at det var rigeligt med de tre, men jeg må tilstå at de der store stykker på 3 m eller derover, dem er der rigtig mange af, så jeg er vist nødt til at investere i nogle flere.

Så den gamle sang om at mangle stof til bagside, den må jeg vist lige glemme lidt.

Cleaning my sewingroom and sorting all my fabrics mainly by amount an secondly by colour. Gosh do I have a lot of pieces measuring 3 metres or more, so I don't need to buy fabric for backing for a while.

Pia

1 kommentar:

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia