onsdag den 8. april 2009

Sidste bestilling ...

Jeg hyggede mig vældigt på eBay for et stykke tid siden og nu er den sidste bestilling så endeligt landet i min postkasse i dag.

1 pakke med 100 stk 4" kvadrater blandede "Bright Flowers" og 1 pakke med 50 stk lilla 4" kvadrater.
Inspireret af Mona der ikke bruger Gucci, men Kaffe Fasset vil jeg se om ikke jeg kan få fremtryllet en indkøbspose i løbet af påsken med nogle af disse dejlige "Bright Flowers".
God Påske til alle.
Did some shopping at eBay a while ago and the last of it has finally arrived today. 100 4 inch squares mixed "Bright Flowers" and 50 purple 4 inch squares.
Think I'll make a new bag of those lovely "Bright Flowers".
Happy Easter whereever you are.
Pia

1 kommentar:

  1. Lækre sager du har fået købt på E-bay,glæder mig til at se den færdige taske.God påske. knus

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia