onsdag den 7. januar 2009

Et projekt om måneden

Så har jeg forpligtet mig til at færdiggøre en UFO eller WISP (work in slow progres) hver måned hele året.
Hvis du har lyst til at være med så tryk på "One project a month" knappen i højre side.


I have committed to finish a UFO og WISP every month the whole year through.
If you want to join in please hit the "One project a month" button in my sidebar.



Mit valg for januar er et Bøgelundtæppe i gyldne farver der skal leveres til maskinquiltning og færdigøres.


My choice for january is a golden cosy blanket that needs quilting (not me - longarm) and final binding.


Og bagsiden.
And the back.






Jeg skynder mig ud og afleverer det til Quilteriet.

I'm off to deliver the blanket at Quilteriet.



Pia

3 kommentarer:

  1. Det er et meget flot tæppe du har lavet det er da synd det har været en UFO godt det er kommet frem i lyset.
    Uha, jeg kunne godt tænke mig at være med i det projekt, men ved ikke om jeg kan overholde det...tænker lidt over det.Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det skønt, at du har fundet denne udfordring. Jeg var tilmeldt en sidste år og fik 5 projekter ud af 6 færdige - den sidste mangler kun håndsyning af lukkekant! Jeg skal bare være med! Ses vi i næste uge? Knus

    SvarSlet
  3. Jeps, vi ses på tirsdag og jeg skal nok se om jge kan huske nogle bøger til dig. Stained glass ...

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia