søndag den 21. december 2008

Fyldte chokolader

Jeg blander mig lige i den dialog Lene og Hanne har haft om kalorielette muffins.

Vi har været en tur på Fyn, til før-julefrokost hos vores gode venner se hvad jeg fik som en forsinket fødselsdagsgave. To stykker stof med dejlige fyldte chokolader - 2 yards af hver hjembragt fra USA -de feder i hvert fald ikke ...


Åh, hvad skal jeg dog bruge det dejlige stof til ? Jeg aer lige lidt på det i første omgang.



Der var også en værtindegave med den anden vej.





Dækkeservietter til jul. Jeg har lavet 6 af hver så der er også blevet et sæt til os selv og så er der et sæt til en anden hvis navn jeg ikke vil nævne, da det kan være at hun kigger med her ...

Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia