torsdag den 30. oktober 2008

Angel Stitchery Swap

Nu har Julia modtaget pakken så nu er det tid til at afsløre hvad der var i den.



Julia has received the parcel, so now the time has come to reveal what was in it.



Jeg har brugt repro stoffer og en masse perler og silkebånd

- posetaske fra May Britt, Abyquilt
- nålepude fra Karen, Cotton Spice
- trådkurv fra Sue Daley, Patchwork with Busy Fingers

- to jule broderi møndstre fra min veninde Vibeke, Sykurven

Jeg fandt også en lille rund pilleæske med en lille engel på låget og så lidt godt dansk chokolade fra Frellsen Chokolade.



I used repro fabrics, a lot of beads and silk ribbons

- the tote from May Britt of Abyquilt

- the pin cushion from Karen of Cotton Spice

- the thread catcher from Sue Daley of Patchwork with Busy Fingers
- two christmas embroidery pattern from my friend Vibeke of Sykurven



I also included a small tin box with an angel on top and some fine danish chocolate of Frellsen Chokolade.



Pia

5 kommentarer:

  1. Hej Pia.
    Det er nogle fine ting du har fået lavet og sendt til Australien, det må hun være blevet meget glad for, det er nogle flotte stoffer du har brugt.
    kh hanne

    SvarSlet
  2. Det tror jeg også hun blev, men du kan jo selv se efter. Du finder linket til Julia nede under mine favoritter.

    SvarSlet
  3. Har været inde og se på Julias side, den ser fin ud, og hun blev meget glad for din pakke kan jeg se.

    SvarSlet
  4. Hi Pia, Thank you again for all the lovely things you sent me. It is nice now to visit your blog and see all your work.
    The chocolates are so yummy, We have eaten two already..
    Hugs Julia

    SvarSlet
  5. Hi Pia,
    Julia is a dear friend of mine and I love the gifts you have sent her - so much time ahd thought have gone into them.
    Hugs - lurline.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia