søndag den 14. september 2008

Søndag formiddag


Så er det søndag igen ...


Det er her jeg har tid og ro til at reflektere over ugen der gik og ugen der skal komme, gerne over et sytøj i et eller andet stadie.

Jeg har selvfølgelig et par o:) UFO'er der ligger og venter ... Men ...

Det er også fristende at starte et lille broderi fra Nice People Nice Things. Bare et lille bitte et ...


Jeg kunne også begynde at skære strimler til min Bargello Blues ...
Jeg kunne også vente lidt og se om læreren eller en medstudent har en kommentar til mit valg af stoffer, de sover sikkert endnu de fleste af dem.

Jeg kunne også gå igang med at lave noget til min Stitching Angel Friend på den anden side af jordkloden ...

Hvordan sender man i øvrigt en pakke til den anden ende af verden uden at afsløre sin identitet ?

Jeg kunne selvfølgelig bruge naboens, men nu er Danmark et lille land og vi er vist kun 3 der deltager ud af ca. 250, så det der med hemmeligholdelse er ikke så nemt.

Måske skulle jeg bare sende den uden afsender og så håbe på at hende i den anden ende af verden ikke ved at Danmark er et lille land, men tror at det er hovedstaden i Stockholm ...
God søndag til alle I bloggere i cyperspace.


Pia

2 kommentarer:

  1. Sikke da et svært valg at skulle træffe! Glæder mig til at se hvad du valgte...
    Selv har jeg gang i en... UFO. Knus

    SvarSlet
  2. Tak for en hyggelig aften hos Helene i går, jeg kan ikke glemme din lille æske/kuffet, med de søde stikerikort.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia