onsdag den 17. september 2008

Bargello Blues Kick-Off

Mit første valg var disse 10 stoffer ...



Der mangler nogle i den lyse ende sagde læreren ...

Mit andet valg var disse 10 stoffer ...


Den mørke ende var god nok sagde læreren ...

Mit tredje valg var disse 10 stoffer ...


Det er i orden sagde læreren ...


Så nu skal jeg til at skære strimler med min nyindkøbte inch-lineal. Og så skal de syes sammen efter lærerens anvisning og helst inden fredag kl. 18.00 når næste lektion åbner.

Man må jo passe sine lektier ...

Pia

3 kommentarer:

  1. Ser bare spændende ud! Er blevet så inspireret af dig, at jeg har købt mig en bog med bargello!

    SvarSlet
  2. Hej
    Kan du ikke bare sy en af hver, så er det lidt nemmer at se hvilken der er flottest???
    God fornøjslse Pia.

    SvarSlet
  3. Jeg nøjes med en enkelt i første omgang. Man skal godt nok holde tungen lige i munden.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia