mandag den 18. august 2008

Angel Stitchery Swap

Så fik jeg tildelt min Angel Friend.
Hvad finder man på til en dame der har syet, undervist og udgivet bøger mv. i næsten 50 år ?
Nå jeg finder nok på noget, her er i hvert fald en lejlighed til at få brugt nogle reproduktionsstoffer.

I got my Angel Friend.
What to make for a woman who has been sewing, teaching and writing for almost 50 years ?
Well, I'll figure something out, this might be an opportunity to use some reproduction fabric stash.

Pia

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt sådan at gå gennem bloggene på angel swap deltagerne og finde at jeg ikke er den eneste danske deltager, flotte ting du har lavet, har hygget mig med at se din blog igennem.

    SvarSlet
  2. Hi Pia,
    Your angel would love these...
    I wonder who my angel is sewing for me!..
    My caddy is going to the states to my angel there..sorry it's not you!
    Julia

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar.
Thank you for taking the time to leave a comment.
Pia